Produkty marki Lexar są sprzedawane przez My Adventure Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Bohuszewiczówny 14, 03-665 Warszawa (dalej „Importer/Dystrybutor”), autoryzowanego przedstawiciela w Polsce LEXAR Co. Limited (dalej „Lexar”). Lexar gwarantuje pierwszemu nabywcy będącemu użytkownikiem końcowym (dalej „użytkownik”), że w podanym poniżej okresie gwarancji i przy normalnym użytkowaniu Produkt (z wyłączeniem oprogramowania stron trzecich) będzie wolny od wad materiałowych i wad wykonania. Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikłe podczas normalnego użytkowania i nie obejmuje wadliwego działania i awarii wynikających z niewłaściwego użytkowania, nadużywania, zaniedbania, wprowadzenia zmian, problemów z zasilaniem energią elektryczną, użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi produktu, działania sił natury czy niewłaściwej instalacji lub naprawy przeprowadzonej przez podmiot inny niż firma Lexar lub autoryzowany przez nią zewnętrzny usługodawca.
Aby zareklamować produkty marki Lexar, użytkownik musi posiadać dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz oryginalne opakowanie (blister lub kartonowe pudełko) oznaczone naklejką z danymi Importera/Dystrybutora oraz numerem egzemplarzowym i hologramem (w przypadku kart pamięci serii Professional). Reklamację należy zgłosić osobiście w sklepie, w którym nabyło się towar, bądź w innej formie (np. wysyłkowej), o ile zezwala na to procedura reklamacyjna sklepu.
Wyłącznym środkiem prawnym użytkownika oraz wyłącznym zobowiązaniem Importera/Dystrybutora w ramach niniejszej gwarancji jest naprawa lub wymiana Produktu według uznania albo zwrot ceny zakupu po potrąceniu wszelkich rabatów. Gwarancja nie obejmuje utraty danych ani obrazów (w tym danych przechowywanych w produkcie zwróconym w celu obsługi serwisowej), a firma nie przyjmuje odpowiedzialności za taką utratę.
Istnieje nieodłączne ryzyko związane z wszelkimi zabezpieczeniami, w tym technologią kodowania, oraz zabezpieczeniami, które z natury można ominąć. Lexar oraz Importer/Dystrybutor nie może zagwarantować i nie gwarantuje, że dostępu do danych użytkownika nie uzyskają osoby nieuprawnione. Firma Lexar oraz Importer/Dystrybutor wyłącza takie gwarancje w pełnym zakresie dopuszczonym przez prawo.
Wszelkie oprogramowanie stron trzecich dołączone do Produktu jest dostarczane w stanie, w jakim się znajduje. Użytkownik przejmuje pełne ryzyko dotyczące jakości, wydajności, dokładności i działania takiego oprogramowania, a jeśli okaże się ono wadliwe, to użytkownik, a nie firma Lexar oraz Importer/Dystrybutor, pokrywa pełny koszt wszystkich niezbędnych czynności serwisowych lub napraw.
Produkt | Podstawowy okres gwarancji | Wydłużony okres gwarancji* |
karty pamięci z serii Professional, JumpDrive P20 |
10 lat od daty zakupu | Gwarancja dożywotnia – dopóki produkt należy do pierwszego nabywcy |
standardowe karty pamięci (lub karty bez oznaczenia prędkości), karty pamięci z serii High-Performance, czytnik kart pamięci Lexar Professional USB 3.0 Dual Slot, JumpDrive M10 |
5 lat od daty zakupu | 6 lat od daty zakupu |
Napędy flash Lexar JumpDrive USB 3.0: JumpDrive Tough, JumpDrive C20i, C20c, C20m, JumpDriveM20, Lexar Professional Workflow XR2 XQD Reader |
3 lata od daty zakupu | 4 lata od daty zakupu |
Karty pamięci z serii High-Endurance, Czytniki kart pamięci Lexar Professional USB 2.0, czytnik kart pamięci Lexar Professional XQD 2.0 USB 3.0, czytnik kart pamięci 25-in-1 USB 3.0, czytniki kart pamięci microUSB: M1, C1 oraz ze złączem Lightning, produkty z serii Lexar Professional Workflow (za wyjątkiem XR2 XQD Reader) w tym Portable SSD, napędy flash Lexar JumpDrive USB 2.0; JumpDrive S75, JumpDrive V20; czytniki sprzedawane w zestawach z kartami pamięci |
2 lata od daty zakupu | 3 lata od daty zakupu |
Produkty marki Duracell są sprzedawane przez My Adventure Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Bohuszewiczówny 14, 03-665 Warszawa (dalej „Importer/Dystrybutor”), autoryzowanego przedstawiciela w Polsce PSA PARTS Ltd. (dalej „PSA”). My Adventure sp. z o.o. oraz PSA gwarantują pierwszemu nabywcy będącemu użytkownikiem końcowym (dalej „użytkownik”), że w 3 letnim okresie gwarancji i przy normalnym użytkowaniu Produkt (z wyłączeniem oprogramowania stron trzecich) będzie wolny od wad materiałowych i wad wykonania. Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikłe podczas normalnego użytkowania i nie obejmuje wadliwego działania i awarii wynikających z niewłaściwego użytkowania, nadużywania, zaniedbania, wprowadzenia zmian, problemów z zasilaniem energią elektryczną, użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi produktu, działania sił natury czy niewłaściwej instalacji lub naprawy przeprowadzonej przez podmiot inny niż firma PSA lub autoryzowany przez nią zewnętrzny usługodawca.
Aby zareklamować produkty marki Duracell, użytkownik musi posiadać dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz oryginalne opakowanie (blister lub kartonowe pudełko) oznaczone naklejką z danymi Importera/Dystrybutora. Reklamację należy zgłosić osobiście w sklepie, w którym nabyło się towar, bądź w innej formie (np. wysyłkowej), o ile zezwala na to procedura reklamacyjna sklepu.
Produkty marki 2-Power są sprzedawane przez My Adventure Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Bohuszewiczówny 14, 03-665 Warszawa (dalej „Importer/Dystrybutor”), autoryzowanego przedstawiciela w Polsce PSA PARTS Ltd. (dalej „PSA”). My Adventure sp. z o.o. oraz PSA gwarantują pierwszemu nabywcy będącemu użytkownikiem końcowym (dalej „użytkownik”), że w 2 letnim okresie gwarancji (w przypadku niektórych grup produktowych 3 lata) i przy normalnym użytkowaniu Produkt (z wyłączeniem oprogramowania stron trzecich) będzie wolny od wad materiałowych i wad wykonania. Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikłe podczas normalnego użytkowania i nie obejmuje wadliwego działania i awarii wynikających z niewłaściwego użytkowania, nadużywania, zaniedbania, wprowadzenia zmian, problemów z zasilaniem energią elektryczną, użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi produktu, działania sił natury czy niewłaściwej instalacji lub naprawy przeprowadzonej przez podmiot inny niż firma PSA lub autoryzowany przez nią zewnętrzny usługodawca.
Aby zareklamować produkty marki 2-Power, użytkownik musi posiadać dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz oryginalne opakowanie (blister lub kartonowe pudełko) oznaczone naklejką z danymi Importera/Dystrybutora. Reklamację należy zgłosić osobiście w sklepie, w którym nabyło się towar, bądź w innej formie (np. wysyłkowej), o ile zezwala na to procedura reklamacyjna sklepu.
Produkty marki BUQU są sprzedawane przez My Adventure Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Bohuszewiczówny 14, 03-665 Warszawa (dalej „Importer/Dystrybutor”), autoryzowanego przedstawiciela w Polsce PSA PARTS Ltd. (dalej „PSA”). My Adventure sp. z o.o. oraz PSA gwarantują pierwszemu nabywcy będącemu użytkownikiem końcowym (dalej „użytkownik”), że w okresie gwarancji i przy normalnym użytkowaniu Produkt (z wyłączeniem oprogramowania stron trzecich) będzie wolny od wad materiałowych i wad wykonania. Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikłe podczas normalnego użytkowania i nie obejmuje wadliwego działania i awarii wynikających z niewłaściwego użytkowania, nadużywania, zaniedbania, wprowadzenia zmian, problemów z zasilaniem energią elektryczną, użytkowania niezgodnego z instrukcją obsługi produktu, działania sił natury czy niewłaściwej instalacji lub naprawy przeprowadzonej przez podmiot inny niż firma PSA lub autoryzowany przez nią zewnętrzny usługodawca.
Aby zareklamować produkty marki Buqu, użytkownik musi posiadać dowód zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz oryginalne opakowanie (blister lub kartonowe pudełko) oznaczone naklejką z danymi Importera/Dystrybutora. Reklamację należy zgłosić osobiście w sklepie, w którym nabyło się towar, bądź w innej formie (np. wysyłkowej), o ile zezwala na to procedura reklamacyjna sklepu.