Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
Administrator danych osobowych:
My Adventure Sp. z o.o.
ul. Bohuszewiczówny 14
03-665 Warszawa
REGON: 361856365,
NIP: 5242781742
W sprawach dotyczących ochrony danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem tych danych możesz kontaktować się poprzez następujące kanały komunikacji:
- drogą pocztową: My Adventure Sp. z o.o., ul. Bohuszewiczówny 14, 03-665 Warszawa
- drogą mailową: daneosobowe@myadventure.com.pl
Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług są również Zaufani Partnerzy. W głównej mierze dotyczy to danych, które sam zamieszczasz w Usługach udostępnianych Ci przez Nas – w takim przypadku nasze przetwarzanie ogranicza się jedynie do powierzenia danych osobowych firmie hostingowej, która przechowują te dane w przestrzeni wirtualnej na serwerach, na których zainstalowane są nasze usługi.
LISTA ZAUFANYCH PARTNERÓW:
NAZWA.PL Sp. z o.o. – ul. Mieczysława Medweckiego 17, 31-870 Kraków, NIP: 6751402920, REGON: 120805512
Czym są dane osobowe
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszej strony takimi danymi są np. adres e-mail, adres IP lub Twoje dane podane w formularzu rejestracji produktu. Dane osobowe mogą być zapisywane w plikach cookies lub podobnych technologiach (np. local storage) instalowanych przez nas na naszych stronach i urządzeniach, których używasz podczas korzystania z naszych usług.
Podstawa i cel przetwarzania
Przetwarzanie danych osobowych wymaga podstawy prawnej. RODO przewiduje kilka rodzajów takich podstaw prawnych dla przetwarzania danych, a w przypadkach korzystania z naszych usług wystąpią, co do zasady trzy z nich:
- Niezbędność przetwarzania do zawarcia lub wykonania umowy, której jesteś stroną na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO. Umowa to, w naszym przypadku, regulamin danej usługi. Jeśli zatem zawieramy z Tobą umowę o realizację danej usługi (np. usługi rejestracji produktu i wydłużenia gwarancji), to możemy przetwarzać Twoje dane w zakresie niezbędnym do realizacji tej umowy. Bez tej możliwości nie bylibyśmy w stanie zapewnić Ci usługi, a Ty nie mógłbyś z niej korzystać.
- Niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Ta podstawa przetwarzania danych dotyczy przypadków, gdy ich przetwarzanie jest niezbędne do świadczenia usług, dokonania pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników jak również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług administratora.
- Twoja dobrowolna zgoda na podstawie art. 6 ust. 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – „RODO”. Jest potrzebna w przypadku usług marketingowych, jakie realizujemy. Aby móc pokazać Ci w newsletterze interesujące nowości i informacje oraz oferty produktowe musimy mieć możliwość przetwarzania Twoich danych. Udzielenie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne, i jeśli nie chcesz, nie musisz jej udzielać. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz również możliwość ograniczenia zakresu lub zmiany zgody w dowolnym momencie. Twoje pozostałe uprawnienia wynikające z udzielenia zgody są opisane poniżej.
Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas.
Jeśli udzieliłeś zgody na przetwarzanie danych możesz ją w każdej chwili wycofać.
Masz również prawo żądania dostępu do Twoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Aby skorzystać ze swoich uprawnień, skontaktuj się z nami:
- drogą pocztową: My Adventure Sp. z o.o., ul. Bohuszewiczówny 14, 03-665 Warszawa
- drogą mailową: daneosobowe@myadventure.com.pl
Minimalizacja danych osobowych
czyli adekwatność ich zakresu do celu, w jakim są pozyskiwane. Wszystkie dane, które nam podajesz są niezbędne do realizacji usług, jakie Ci oferujemy. W przypadku Programu Rejestracji Produktów są to: Imię, nazwisko, adres e-mail oraz numer telefonu. W celach marketingowych pozyskujemy jedynie adres e-mail, jego podanie jest dobrowolne ale niezbędne do świadczenia usługi marketingowej w formie newsletterów.
Przez jaki okres będą przechowywane Twoje dane osobowe?
Dane będą przetwarzane w celach marketingowych do momentu wycofania przez Ciebie zgody na takie przetwarzanie.
W zakresie usługi Rejestracji Produktów Twoje dane będą przetwarzane przez okres, w którym usługi te będą świadczone oraz, w uzasadnionych wypadkach, po zakończeniu ich świadczenia, jednak wyłącznie jeżeli jest dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń. W takim przypadku dane będą przetwarzane jedynie przez okres niezbędny do realizacji odpowiednich celów.
Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie
Jak można zarządzać plikami cookies?
Jeśli nie chcesz otrzymywać plików cookie, możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla Uwierzytelniania, Bezpieczeństwa i Preferencji, utrudni korzystanie ze stron internetowych, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie z nich.
Większość przeglądarek umożliwia użytkownikom kontrolowanie plików cookie w ustawieniach preferencji. Użytkownicy powinni przeczytać politykę ochrony prywatności tych przeglądarek, aby poznać ich zasady korzystania z plików cookie. Ograniczenie możliwości ustawienia plików cookie może pogorszyć ogólną jakość korzystania ze stron internetowych.